Clubreis 2014 bekend

Vandaag zijn de eerste gegevens over de clubreis van 2014 bekend gemaakt.

De RC heeft een reis naar Egypte op  het programma staan. De bestemming is het resort ‘Gorgonia Beach resort’, op ongeveer een uur rijden ten zuiden van de luchthaven Marsa Alam.

Gorgonia Beach

Gorgonia Beach Resort is een uniek resort in de regio direct aan het strand met een prachtig huisrif. Dit resort ligt in het natuurpark Wadi El Gemal. Een beschermd gebied waar schildpadden, zeekoeien, dolfijnen en vele bijzondere vogelsoorten kunnen worden bewonderd. Het resort en het natuurpark werken samen en bieden een verscheidenheid aan eco vriendelijke activiteiten (zoals bijvoorbeeld beach clean-up acties).

Ons verblijf bij Gorgonia Beach omvat volpension, en uiteraard het ‘All you can Dive’ pakket, wat inhoud dat je in de ochtend met een gids op pad kunt, en de rest van de dag vrij bent te gaan duiken op het huisrif.

Nog niet alle details zijn bekend maar het volgende al wel

• vertrek op 2 november
  • 7 nachten
  • 800 euro pp

De prijs is nog wat afhankelijk van de exacte vluchten, en het aantal deelnemers. Je kunt je inschrijven via Hans Ellenbroek. Er zijn op dit moment 12 plaatsen in optie, en daarvan zijn er inmiddels 8 vergeven. Wil je mee, meld je dan snel aan!